سرخط خبرها

بدهی ۲۲ میلیاردی استقلال به امیرحسین حسین‌زاده

  • کد خبر: ۱۷۱۳۵۵
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
بدهی ۲۲ میلیاردی استقلال به امیرحسین حسین‌زاده
باشگاه استقلال باید رقمی در حدود ۲۱ میلیارد تومان به حساب امیرحسین حسین‌زاده واریز کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال علاوه بربدهی‌هایی که باید به تفکیک به خارجی‌ها پرداخت کند (ساپینتو، آمانوف و داسیوا) باید بودجه‌ای را هم برای پرداخت به امیرحسین حسین‌زاده، هافبک-مهاجم سابق خود درنظر بگیرد. حسین‌زاده آخر فصل پیش استقلال با به مقصد شارلروای بلژیک ترک کرد و به خدمت این تیم درآمد.


این بازیکن بعد از اینکه درخواست‌هایش برای دریافت مطالبات از استقلال بی نتیجه ماند شکایت خود را در فدراسیون فوتبال ثبت کرد و روزگذشته نیز فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت حکمی به این شرح را صادر کرد: با توجه به شکایت امیرحسین حسین‌زاده از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۱ میلیارد و ۳۹۶ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۹۱۴ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۶۶ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۸۵۳ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۷۵۳ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۸۶ ریال قرار رد صادر کرد.

با این حال باشگاه استقلال باید فکری هم به حال بدهی به خارجی‌ها کند. اعداد وارقامی که درباره بدهی به آمانوف، ساپینتو و داسیلوا منتشر می‌شود نیز عجیب و غریب است و ظاهرا باشگاه استقلال باید دوباره دست به دامن یک بانک شود تا دوباره وام کلان بگیرد و از این بدهی‌ها خلاص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->